OPINIÓ | "Quan un poble pateix espoliació econòmica estructural i, al mateix temps, un govern treballa per afeblir la seua escola pública i la seua llengua, la vaga educativa deixa de ser un conflicte sectorial i es converteix en una qüestió de país."
El sindicat afirma que "la jornada de vaga d'ahir va ser històrica", ja que "no ha passat mai que l'administració reconega un seguiment per damunt del 50%, una data que és molt major"
OPINIÓ | "Carmen, no subestime aquesta gran comunitat educativa i valore ser més empàtica i humil. Oblide les diferències polítiques per uns moments i, si pot, faça un esforç com nosaltres, deixe de costat eixe orgull desmesurat."
OPINIÓ | "Si els membres de l’Associació de Directors/es d’Instituts d’Educació Secundària del País Valencià hagueren dimitit quan tocava, la vaga s’hauria acabat immediatament, i s’hauria estalviat molt de patiment a tots els companys i companyes que l’han feta."
Uns desconeguts despleguen durant les visites de cap de setmana a la torre de la Col·legiata una pancarta en defensa de l’ensenyament públic durant uns segons
OPINIÓ | "Qui controla els aparells de l’Estat disposa d’una capacitat d’influència molt superior a qui es limita a ocupar espais institucionals de representació política."
"Agraïm al moviment dels docents haver posat damunt la taula qüestions importantíssimes. Vos esperem el nou curs, descanseu, mestres i docents, ompliu les piles."
OPINIÓ | "Ningú té dret a apropiar-se del que entre totes hem aconseguit amb esta lluita. Som docents, perquè no ens rendim a la primera de canvi i perquè entenem que educar és la més gran de les revolucions."