Ahir (7 de març) vam tindre una primera reunió amb el conseller de Cultura, Vicent Marzà. Josep Piera i jo, en representació de nosaltres mateixos però com a escriptors, confiem que en farem més. I la coneixença de Marzà em produí una impressió més que positiva. Per primera vegada en la meua vida tracte un polític que no representa un polític, sinó un jove treballador polític de l’Ensenyament i la Cultura. Vicent Marzà ens rep amb humilitat i envoltat d’un equip de professionals. I per primera vegada en la història valenciana tenim un conseller “dels nostres”, millor dit, que es pren seriosament la llengua i la cultura del país. Que si el PP no torna els diners furtats, no n’hi ha? Doncs exigim-los al Consell sencer i a Madrid. Però això no ha de malbaratar l’oportunitat de present i futur que significa Marzà.

Comparteix

Icona de pantalla completa