Idealitzant

Que ja ho tenim bé, senyores i senyors! Que el menyspreu de Rita Barberá cap a les Corts valencianes és el mateix que el del PP cap als valencians. Les Corts de Madrid són les autèntiques, les d’ací són un simulacre. Madrid és el senyor, els valencians i tots els perifèrics som els vassalls. Per això, una plataforma política dirigida per Madrid no és la nostra plataforma, hem de ser tots iguals, per tant, legislar-nos nosaltres mateixos. I si la senyora Barberá menysprea les nostres Corts, perquè és una súbdita mental del PP de Madrid, al què ha ofrenat moltes campanyes electorals debades, prengueu-vos-ho tranquil·lament. Però si la injustícia financera de Madrid ens fa patir i fins i tot cometre il·legalitats, ja ho tenim bé, en el mes d’abril no cobra ningú, ni el president, i tothom al carrer.

Comparteix

Icona de pantalla completa