Encara que un món que fera goig hauria de seguir criteris llibertaris, fixem-nos en allò que tenim. A partir del resultat electoral, calia assolir el poder i distribuir-lo entre els que pertanyen als grupuscles dels partits. Tasca feixuga! Després, però, venia la gran pregunta: ¿I ara què? El PP governant, ja sabem a què es dedicava, quin era el seu projecte: assaltar les diligències de la Generalitat, dit en llenguatge vaquer. ¿I els progressistes que ara han vençut, quin projecte tenen? Supose que vindrà detallat en el llibrot del programa electoral. Però fixem-nos en allò que tenim. ¿No caldria proposar un moviment encoratjador, que reflexionara i comunicara l’estat d’emergència que vivim en tants aspectes els valencians? Doncs la política aprofita per a petrificar la societat o per a transformar-la.
