La ment humana és tan inconsistent que amb el temps pot capgirar amb radicalitat un pensament i convertir-lo en el contrari. ¿Què hi ha més anticristià que el pretés catolicisme de l’arquebisbe de València, Cañizares? Practicar les litúrgies catòliques no és seguir les ensenyances de Crist, en tot cas és amagar-les amb capes a l’estil de les catifes de Hollywood. Impressionant! També impressiona el record de la por a la sang innocent, el vessament de la qual beneïren i han embotit en la població, així com el fet que ocupen encara els centres de les ciutats. Hi són una amenaça -a banda de no pagar l’IBI- perquè són col·laboradors directes de les doctrines més reaccionàries i parafeixistes dels poders de cada lloc. “No son trigo limpio”, com diria el mateix Cañizares, per no dir-li res més gros.
