Aquesta exposició, organitzada per la PDaD, compta amb la col·laboració de l’Ullal Cultural i d’Acció Cultural del País Valencia.
A l’acte d’inauguració (2 d’abril a les 18h) està prevista la participació d’Alfons Sánchez i Jaume Ortiz, autors d’aquesta exposició, i d’Oriol Artero i Antoni Infante de la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià.
“L’Or dels valencians” és una exposició pedagògica que pretén donar a conèixer la pèrdua sistemàtica i injusta dels recursos econòmics als què tenim dret com a poble valencià i com a ciutadania. Un espoli que el govern central ens ha “aplicat” durant la democràcia, que els governants autonòmics ens han amagat i que tenim tot el dret a conèixer.
“L’Or dels valencians”
Inauguració dissabte 2 d’abril a les 18h.
Casal Jaume I, C/ Solades 10
Vila-real.
