El proper dissabte dia 12 tindrà lloc l’acte d’inauguració de l’exposició “L’Or dels valencians” a Vila-real. L’exposició, de caràcter itinerant, ha estat les darreres setmanes a Castelló i al Grau i ara romandrà a la població de la Plana Baixa des del dia 2 fins al dia 15 d’abril, a la seu del Casal Jaume I, c/ Solades 10.

Aquesta exposició, organitzada per la PDaD, compta amb la col·laboració de l’Ullal Cultural i d’Acció Cultural del País Valencia.

A l’acte d’inauguració (2 d’abril a les 18h) està prevista la participació d’Alfons Sánchez i Jaume Ortiz, autors d’aquesta exposició, i d’Oriol Artero i Antoni Infante de la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià.

L’Or dels valencians” és una exposició pedagògica que pretén donar a conèixer la pèrdua sistemàtica i injusta dels recursos econòmics als què tenim dret com a poble valencià i com a ciutadania. Un espoli que el govern central ens ha “aplicat” durant la democràcia, que els governants autonòmics ens han amagat i que tenim tot el dret a conèixer.

“L’Or dels valencians”
Inauguració dissabte 2 d’abril a les 18h.
Casal Jaume I, C/ Solades 10
Vila-real.

photo
Plataforma pel Dret a Decidir

Comparteix

Icona de pantalla completa