Ara que sembla que s’ha assentat el nou govern valencià, caldrà sentir els que viuen al seu voltant. Tenim clar que els del PP no sabien ni omplir els papers burocràtics. Esperem que els nous governants superen aquesta inexplicable ignorància. Ara bé, ¿com anem d’assessors en cadascuna de les conselleries? Hi són els que van decidir al pacte del Botànic? Esperem també que isquen a la llum pública detalladament. M’he quedat molt parat davant l’escassa representació en el govern dels saforencs, capdavanters del valencianisme polític. I esperem encara que els funcionaris executen els acords dels polítics, sense retirar-ne cap a no fer res i sense confondre papers. Esperem que no hi passe que el discurs canvie però no la ideologia, ja que aleshores la tebiesa real del canvi seria insuportable.
