Si a hores d’ara una part dels mitjans de comunicació valencians no hagueren continuat amagant la realitat del nostre país, el PP no tindria més vots que els de la seua clientela estricta, que ja sé que és llarga, però no tant com els seus resultats. Un dels pilars fonamentals de la democràcia és el dels mitjans de comunicació, i els valencians els hem tingut i els tenim en contra, carregats amb un discurs reaccionari desenfrenat. Per més política que es faça, si els mitjans no hi ajuden, tot és debades. Estic sempre insistint en aquesta qüestió. Comprenc que no és gens fàcil solucionar-la. Però cal prioritzar-la, ja que sense escometre-la, tot se n’anirà en orris. Perquè amb la RTVV no hi ha prou. S’han d’arbitrar condicions per tal que tothom i sobretot la joventut puga participar en els ara mitjans d’incomunicació.
