RedactaVeu / Castelló de la Plana.
A l’acte d’inauguració (18h) està prevista la participació d’Alfons Sánchez i Jaume Ortiz, autors d’aquesta exposició i d’Oriol Artero i Antoni Infante de la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià.
L’Or dels valencians és una exposició pedagògica la finalitat de la qual és “donar a conèixer la pèrdua sistemàtica i injusta dels recursos econòmics a què tenim dret com a poble valencià i com a ciutadania. Un espoli que el govern central ens ha aplicat durant la democràcia, que els governants autonòmics ens han amagat i que tenim tot el dret a conèixer”.
