RedactaVeu / Castelló de la Plana.

El proper dissabte dia 12, tindrà lloc l’acte d’inauguració de l’exposició ‘L’Or dels valencians’ a Castelló de la Plana. L’exposició de caràcter itinerant ha estat les darreres setmanes al Grau i ara romandrà a la capital de la Plana des del dia 12 de març fins al dia 1 d’abril a la seu del Casal Jaume I c/ Mare de Déu de Balma 1.
Aquesta exposició organitzada per la PDaD, compta amb la col·laboració de l’Ullal Cultural i d’Acció Cultural del País Valencia i el patrocini de la Fundació Huguet.

A l’acte d’inauguració (18h) està prevista la participació d’Alfons Sánchez i Jaume Ortiz, autors d’aquesta exposició i d’Oriol Artero i Antoni Infante de la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià.

L’Or dels valencians és una exposició pedagògica la finalitat de la qual és “donar a conèixer la pèrdua sistemàtica i injusta dels recursos econòmics a què tenim dret com a poble valencià i com a ciutadania. Un espoli que el govern central ens ha aplicat durant la democràcia, que els governants autonòmics ens han amagat i que tenim tot el dret a conèixer”.

Comparteix

Icona de pantalla completa