RedactaVeu / València.
Fruït dels nervis? Una mala jugada del subconscient? O pel sentiment d’impotència o frustració? Siga quina siga la causa, el cas és que aquest nou lapsus del president en funcions, Mariano Rajoy, durant el debat d’investidura del líder socialista, corre com la pólvora per les xarxes socials.
I és que aquesta vegada, i encara que ens té periòdicament acostumats, el líder d’un Partit Popular acorralat pels casos de corrupció i blanqueig de capitals, entre molts altres que assolen el nostre país, s’ha superat a si mateix: ‘El que nosaltres hem fet, cosa que no ha fet vostè –en referencia a Pedro Sánchez- és enganyar a la gent”.
