El pacte de la ‘vergonya’ entre els regidors de l’Ajuntament de València i la direcció de Gènova ha fet reaccionar les altres forces polítiques. I és que pareix que a la direcció estatal del PP se li ha oblidat suspendre de militància Rita Barberá.
El secretari d’Organització del PSPV, Alfred Boix, ha criticat que el Partit Popular no haja suspès de militància la senadora i exalcaldessa de València, Rita Barberá, després que el Comitè Nacional de Drets i Garanties del PP haja suspès cautelarment de militància els assessors i els nou regidors del PP en l’Ajuntament de València que estan investigats en l’anomenat cas Imelsa.
“No sabem exactament el contingut ni el que puga saber Rita Barberá perquè el PP suspenga de militància a tots els regidors de l’Ajuntament però a ella la deixen fora”, ha denunciat el número dos del PSOE valencià a través d’un comunicat.
A més, Boix ha acusat la presidenta del Partit Popular valencià, Isabel Bonig, de “falta de lideratge” després de la decisió de Gènova, que en opinió del socialista “afebleix totalment” la presidenta del PPCV.
“Hui s’evidencia la falta de capacitat política de Bonig i de la direcció del PP valencià que està acorralada pels diferents i diversos casos de corrupció que assetgen aquest partit”, ha afegit Boix en el comunicat.
A més, el secretari d’Organització del PSPV ha ironitzat sobre la suspensió de militància dels regidors populars de València en afirmar que des d’aquest dimarts “el segon grup més nombrós de l’Ajuntament serà el dels imputats del PP”, als quals acusa d’“atrinxerar-se en l’Ajuntament com a independents”.
