Des de Compromís per Ontinyent recolzem i fem propi el comunicat que va emetre aquesta assemblea verda:
La Mesa de País de VerdsEquo del País Valencià, reunida aquest dissabte a Ontinyent, ha decidit per unanimitat, que en aquesta segona fase que s’obri després de la primera i fallida votació d’investidura de Pedro Sánchez com a president del Govern, continuar amb l’aposta de treballar per conformar un acord ampli entre les forces progressistes d’esquerra que permeta un govern del canvi inspirat al Govern del Botànic.
Segons s’ha explicat des de VerdsEquo “es requerix valentia per arribar als acords suficients que permeten conformar un govern plural que treballe per revertir la retallada de drets promoguts des del govern del PP, a través de polítiques antisocials que han portat al país a una greu situació d’emergència social i democràtica”.
Compromís per Ontinyent
