Educació lliura els premis extraordinaris al rendiment acadèmic de Primària a Castelló
-A l’acte hi han assistit 209 alumnes de 85 centres educatius ubicats en 32 localitats, acompanyats de docents i famílies

-La resta de premis de Primària es lliuraran a València el 19 i 20 d’abril, on també tindrà lloc l’acte de lliurament de guardons d’ESO i Batxillerat de tot el territori

El director general de Política Educativa, Jaume Fullana, acompanyat per l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, i pel director territorial d’Educació, Robert Roig, ha presidit, al Palau de Congressos de la capital de la Plana Alta, l’acte de lliurament de premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Primària corresponents al curs 2014-2015. Els premis reconeixen l’esforç de 209 alumnes de 85 centres educatius de 32 localitats de les comarques de Castelló que s’han distingit en els seus estudis de Primària, en un acte al qual també han assistit les famílies dels premiats i una representació dels centres on van cursar aquesta etapa educativa.

Jaume Fullana ha felicitat l’alumnat per “haver superat una etapa profitosa i enriquidora del vostre aprenentatge, un camí que continueu en Secundària i en el qual sempre us ha d’acompanyar, a més de l’esforç, la curiositat per aprendre, la col·laboració amb els altres i els valors necessaris per a aconseguir un món que millore el que tenim”. En aquest sentit, el director general de Política Educativa ha volgut agrair “el paper dels docents i les famílies en aquest diàleg, en el qual tots ensenyem i tots aprenem, perquè, en definitiva, educar és compartir aprenentatges”. Finalment, Fullana ha recordat que “sou la representació dels alumnes, els docents i les famílies que s’impliquen en el dia a dia dels seus grups i dels seus centres en tot el territori valencià i que mereixen també el nostre reconeixement, tot i que en són milers i no cabrien en cap edifici”.

Pròxims actes de lliuraments de premis a Castelló i València

En total, els premis extraordinaris al rendiment acadèmic corresponents al curs 2014-2015 seran lliurats a un total de 1.835 alumnes de centres de tot el territori, dels quals 581 pertanyen a la província d’Alacant, 209 a la de Castelló i 1.045 a la de València. És per això que s’han programat quatre actes amb l’objectiu de descentralitzar la iniciativa i facilitar l’assistència als alumnes i les seues famílies. Així, els premis de Primària es van lliurar el passat 14 de març a Alacant, i l’acte celebrat hui a Castelló tindrà la seua continuïtat a València, on s’han programat dues jornades a Les Arts el 19 i 20 d’abril, en les quals es lliuraran els premis a l’alumnat de Primària de la província de València i a les etapes d’ESO i Batxillerat de tot el territori.

Comparteix

Icona de pantalla completa