En primer lloc, considerem molt greu que el portaveu del PP a l’Ajuntament de Gandia i diputat a les Corts, Víctor Soler, ens acuse d’un delicte èticament i moral reprovable com és el de “enaltecimiento del terrorismo”. En democràcia no tot val. Per això lamentem que el PP utilitze, de nou, les víctimes del terrorisme per a fer partidisme malintencionat per amagar les seues misèries.

Considerem que el nostre assessor, en l’ús de la seua llibertat d’expressió, s’ha limitat a mostrar la seua opinió personal sobre l’excarceració d’Otegi citant com a font una sentència del Tribunal Europeu dels Drets Humans publicada pel Ministeri de Justícia mateix, sota el mandat del PP.

Per a Més Gandia el que busca el PP, una vegada més, és desviar l’atenció mediàtica sobre els casos greus de corrupció que afecten la seua formació política, la qual ha estat qualificada com a presumpta organització criminal per la policia que investiga les diferents trames. No anem a entrar en el seu joc.

El nostre objectiu és treballar per traure la ciutat de la situació econòmica terrible en què l’ha deixada el govern del Partit Popular i recuperar la democràcia, com estem demostrant a totes les institucions on hi som presents, amb transparència i obrint portes i finestres a la participació real de la ciutadania.

Finalment, recordem que no som els membres de Més Gandia els qui protegim els imputats per corrupció, ens hem negat sistemàticament a condemnar el franquisme, ens hem fet fotografies amb el braç en alt, ens disfressem de Hitler o utilitzem frases com: “Primero disparar, después preguntar”, com a principi jurídic. Ens preguntem si el PP de Gandia pot dir el mateix.

Comparteix

Icona de pantalla completa