L’ IVASPE celebra demà Dia de la Dona una Jornada sobre violència de gènere entre adolescents

-L’Associació No Més Violència de Gènere i la Fundació Anar, entre uns altres, participaran en la jornada sobre com afronten els adolescents la violència de gènere
-En el seu 25 aniversari l’Institut Valencià de Seguretat i Emergències lliurarà, el dia 8 de març, els 171 diplomes d’especialistes en violència de gènere, menors i racisme i xenofòbia

L’Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències acull matí a Xest una jornada sobre com afronten la violència de gènere els adolescents. A les 10:00 hores, José Antonio Burriel, de l’Associació No més violència, expert en adolescents i violència de gènere, parlarà dels principis a tenir en compte. A la vesprada també parlarà de les maneres i criteris d’intervenció en centres docents. Seguidament, la Fundació Anar, amb telèfon especialitzat en atenció a adolescents i a les seues famílies, parlarà d’aquesta problemàtica entre els joves.

Després d’un recés i la visió de dues professores sobre els escolars d’aquesta edat, l’inspector de la Policia Nacional, Juan Casas, explicarà l’ús de les noves tecnologies pels joves i la seua incidència en casos de violència de gènere.

En la clausura, el director general de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel, acompanyat per la sotsdirectora de Seguretat, Aurora Valero, i la cap de servei de formació del IVASPE, Ángeles Navarro, farà lliurament dels diplomes d’especialistes en menors, racismes i xenofòbia i violència de gènere. Un total de 171 agents rebran el diploma de formació multidisciplinària, basada en teoria i pràctica, així com activitats específiques.

Comparteix

Icona de pantalla completa