-L’Associació No Més Violència de Gènere i la Fundació Anar, entre uns altres, participaran en la jornada sobre com afronten els adolescents la violència de gènere
-En el seu 25 aniversari l’Institut Valencià de Seguretat i Emergències lliurarà, el dia 8 de març, els 171 diplomes d’especialistes en violència de gènere, menors i racisme i xenofòbia
L’Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències acull matí a Xest una jornada sobre com afronten la violència de gènere els adolescents. A les 10:00 hores, José Antonio Burriel, de l’Associació No més violència, expert en adolescents i violència de gènere, parlarà dels principis a tenir en compte. A la vesprada també parlarà de les maneres i criteris d’intervenció en centres docents. Seguidament, la Fundació Anar, amb telèfon especialitzat en atenció a adolescents i a les seues famílies, parlarà d’aquesta problemàtica entre els joves.
En la clausura, el director general de l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel, acompanyat per la sotsdirectora de Seguretat, Aurora Valero, i la cap de servei de formació del IVASPE, Ángeles Navarro, farà lliurament dels diplomes d’especialistes en menors, racismes i xenofòbia i violència de gènere. Un total de 171 agents rebran el diploma de formació multidisciplinària, basada en teoria i pràctica, així com activitats específiques.
