Davant de joves i grans de Benidorm i la comarca, el coordinador de Publicitat de la Veu, Miquel Pallarés, acompanyat per membres de l’equip de redacció, va exposar els principis d’aquest mitjà online. Creat en 2013, segons Pallarés, el diari ha arrelat entre la ciutadania del País valencià, sent l’únic mitjà en valencià fet a la nostra terra, tenint en compte la desaparició del canal públic de ràdio i televisió valenciana, Canal 9.
El diari té un marcat caràcter cooperativista i participatiu ja que, per una part, qualsevol associació, entitat, partit o organisme pot enviar notícies a la Veu i seran publicades sempre que complisquen els valors de valencianisme i respecte pels drets humans de la línia editorial, i per altra part, qualsevol persona pot agermanar-se al diari, és a dir, ajudar-lo econòmicament, per només un euro al mes.
Després de l’exposició sobre el diari, es va obrir el torn de preguntes i els assistents van mostrar el seu agraïment per la presència de la Veu a Benidorm i per la tasca que estan desenvolupant, així com que van realitzar qüestions sobre el diari.
Entre els assistents, es trobaven diferents membres de Compromís, com el secretari d’organització, José Daniel Romero, o el regidor a l’Ajuntament, Josep Bigorra, que també van donar les gràcies i van mostrar la necessitat que La Veu fiance la seua presència a la Marina Baixa i que el seu exemple siga seguit per altres mitjans de comunicació.
