En les últimes setmanes, des de Compromís per la Nucia s’ha pogut comprovar que dues mocions presentades pel Grup Municipal a l’Ajuntament es porten a terme, com són la proposta per reduir l’ús de paper i substituir l’actual per d’altres més ecològics i també la de la gravació de plenaris. “Ens alegra molt veure que l’equip de govern del PP porte endavant mesures nostres que vam proposar els últims mesos als plenaris, fent que la nostra tasca no caiga en sac buit”, en paraules del regidor i portaveu de la formació a l’Ajuntament, Pep Pastor.
La primera de les mesures va ser presentada per al plenari ordinari de novembre, on es demanava que els mitjans impresos i de papereria de l’Ajuntament tinguen la certificació de la custòdia FSC o PEFC, que són els segells mediambientals reconeguts internacionalment i promoguts per Greenpeace, WWF i el sector forestal privat. Esta moció va ser aprovada per unanimitat en el plenari ordinari de novembre i en les últimes setmanes veu com s’està comprant material d’oficina i paper respectuós amb el medi ambient.
Pel que fa a la moció de la gravació de plenaris, Pastor “lamenta que es rebutjara al plenari de desembre argumentant que s’estava estudiant quan dos mesos després s’ha acabat fent el que demanàvem a la nostra moció, cosa que ens reconforta veure com l’equip de govern posa en pràctica propostes nostres. Hem vingut a l’ajuntament a treballar per la ciutadania i hem presentat i seguirem presentant cada mes propostes en positiu, ja que el poble ens ha triat per a treballar i millorar el poble, sent una faena a realitzar entre totes i tots. Compromís ha arribat a l’Ajuntament de la Nucia per a quedar-se”.
Compromís per la Nucia

