Compromís per la Nucia lamenta la mort d’un gos al Parque Can de Bello Horizonte, per culpa de la deixadesa de l’ajuntament en el seu manteniment. “Fins que no ha hagut una desgràcia no han fet cas dels avisos que els donàvem tant des de Compromís com des de la ciutadania”, en paraules del regidor i portaveu de la formació a l’Ajuntament, Pep Pastor.

El passat dimarts, una veïna del municipi contava a través d’una coneguda xarxa social, que el seu gos havia mort al parc per a gossos de la Urbanització Bello Horizonte, després que l’animal es clavara un pal de ferro que està enganxat a terra. Pel que sembla, n’hi ha més d’aquestos, que són un perill tant per als animals com per a les persones que els acompanyen, sobretot xiquets que van a jugar amb els animals i poden anar més distrets del que hi ha a terra. A més, tampoc funcionen les fonts d’aigua i hi ha brutícia que no es neteja, com es pot comprovar a les imatges.

En paraules de Pastor “lamentem profundament la mort del gos i acusem directament a l’equip de govern de no mantindre en perfectes condicions unes instal·lacions “posades en marxa” entre febrer i maig de l’any passat, en plena campanya electoral. El pitjor de tot és que al plenari de novembre vam preguntar sobre el tema i la resposta va ser que els parcs estan totalment cuidats i nets, en paraules textuals del portaveu popular, extretes de l’acta del plenari. Després del que ha passat està més que clar que no.”

En este sentit, Pastor comenta que “presentarem una moció pel proper plenari instant a l’ajuntament a tancar provisionalment els parcs fins que siguen revisats de manera exhaustiva i arreglats tots els desperfectes. És immoral i indecent que unes instal·lacions obertes l’any passat estiguen d’esta manera, i no podem permetre cap altra desgràcia. Esta setmana ha sigut un gos però altre dia pot ser una persona. L’Ajuntament de la Nucia no ho pot tolerar”.

Compromís per la Nucia

Comparteix

Icona de pantalla completa