El passat dimarts, una veïna del municipi contava a través d’una coneguda xarxa social, que el seu gos havia mort al parc per a gossos de la Urbanització Bello Horizonte, després que l’animal es clavara un pal de ferro que està enganxat a terra. Pel que sembla, n’hi ha més d’aquestos, que són un perill tant per als animals com per a les persones que els acompanyen, sobretot xiquets que van a jugar amb els animals i poden anar més distrets del que hi ha a terra. A més, tampoc funcionen les fonts d’aigua i hi ha brutícia que no es neteja, com es pot comprovar a les imatges.
En este sentit, Pastor comenta que “presentarem una moció pel proper plenari instant a l’ajuntament a tancar provisionalment els parcs fins que siguen revisats de manera exhaustiva i arreglats tots els desperfectes. És immoral i indecent que unes instal·lacions obertes l’any passat estiguen d’esta manera, i no podem permetre cap altra desgràcia. Esta setmana ha sigut un gos però altre dia pot ser una persona. L’Ajuntament de la Nucia no ho pot tolerar”.
Compromís per la Nucia
