La trobada ha servit com a primera pressa de contacte entre la nova direcció dels republicans, representada pel seu President Josep Barberà i els seus vicesecretaris d’organització, Núria Arnau, i coordinació territorial Francesc Sanxis, i la direcció dels ecologistes valencians representada pel President de la Federació, Toni Roderic, i el responsable de l’Àrea de Comunicació e Imatge, Joan Lluís Soler.
Tant Esquerra Republicana del País Valencià, com Els Verds van acordar seguir establint línies de treball conjuntes durant els propers mesos.
