ACORD CIUTADÀ demana que si al regidor de Mediambient li sobra la regidoria ,dimitisca i ho cedeixi a altres membres més preparats i conscienciats. Fer desaparèixer dit Consell i diluir-lo en el del Consell Local Agrari és dir que no hi ha projecte polític de futur per al poble”
Al proper plenari , l’equip de govern pretèn aprovar el nou Reglament del Consell Local Agrari i Mediambiental de Vinaròs. Dins de la dèria dels governs a Vinaròs de reglamentar-ho tot per no fer acomplir res, el nou govern no nomès no aporta res, absolutament res, d’innovador políticament. És senzillament una qüestió de foto i Egos.
En un Consell del món Agrari encara no ens han explicat perquè concentren una questió com la mediambiental, de caracter absolutament transversal, és a dir, abarca totes les regidories. Si qüestionable va ser que Juan Bautista Juan s’autoatorgués la regidoria de Medi Ambient juntament amb la d’Urbanisme, encara ho és més aquesta decisió dels ”nous” polítics. Estem davant d’una regidoria que necessita la seva absoluta independència de la resta de regidories que en alguna de les seves activitats podrien influir en el medi ambient.
-Totes les funcions que tenia el Consell de Medi Ambient i Sostenibilitat desapareixen.
-L’elecció dels membres del nou Consell esborra del mapa una vegada més l’elecció democràtica dels seus membres, és a dir, serà una elecció a dit del regidor d’Agricultura i Medi Ambient, i no de la manera democràtica, social i compromesa del Reglament del 2006, on inclús es donava entrada a ciutadans de diferents zones del poble, per si volien participar.
Uns exemples d’aquesta incoherència:
