El Consell Ciutadà Autonòmic de Podem ha celebrat una reunió el matí del divendres, 18 de març, on un dels punts del dia ha estat el debat sobre la situació generada a l’Ajuntament d’Alacant després de la polèmica generada després de l’actuació de la regidora de Guanyar Nerea Belmonte
El Consell ha acordat recaptar un informe a la gestora del partit a Alacant sobre el procedir de Belmonte en els contractes efectuats a l’Ajuntament d’aquella ciutat.
El màxim òrgan de decisió política de Podem a la Comunitat Valenciana pretén d’aquesta forma disposar de tota la informació necessària per poder prendre mesures polítiques amb coneixement de causa.
