EL CONSELL AUTONOMIC DE PODEM ACORDA RECAPTAR UN INFORME A LA GESTORA D’ALACANT SOBRE ELS CONTRACTES DE LA REGIDORA DE GUANYAR A l’AJUNTAMENT NEREA BELMONTE

El Consell Ciutadà Autonòmic de Podem ha celebrat una reunió el matí del divendres, 18 de març, on un dels punts del dia ha estat el debat sobre la situació generada a l’Ajuntament d’Alacant després de la polèmica generada després de l’actuació de la regidora de Guanyar Nerea Belmonte

El Consell ha acordat recaptar un informe a la gestora del partit a Alacant sobre el procedir de Belmonte en els contractes efectuats a l’Ajuntament d’aquella ciutat.

El màxim òrgan de decisió política de Podem a la Comunitat Valenciana pretén d’aquesta forma disposar de tota la informació necessària per poder prendre mesures polítiques amb coneixement de causa.

Comparteix

Icona de pantalla completa