La privatització del servei de neteja d’edificis ha generat un dèficit de 62.000€

Crevillent, 9 de març. Jesús Ruiz, Portaveu adjunt del Grup Municipal de Compromís per Crevillent vol deixar clar que la municipalització del servei de neteja suposa un benefici per a l’Ajuntament, els treballadors i els veïns, i no com vol fer creure la Regidora d’Hisenda, Mª Carmen Candela.

Com ja ha afirmat el Grup de Compromís en diverses ocasions, en el servei de neteja la major part de la despesa és el personal, i no s’entén que calga cercar una empresa privada per a gestionar als treballadors. En traslladar la contracta a una empresa privada es demostra la incapacitat del Partit Popular per a gestionar els serveis, ja que la gestió privada ha produït un dèficit de 62.000€ l’any 2015, qüestió que la Sra. Candela oblida en defensar la gestió del seu partit.

Jesús Ruiz també destaca que el Grup de Govern, sembla que se sent incapaç de dur a terme la municipalització del servei perquè és una gestió que li ve gran, per açò volen seguir licitant la contractació a una empresa privada.

Des de Compromís es vol deixar clar que no existiria cap tipus de sobre cost per a la ciutadania, ja que amb una bona gestió es milloraria el servei, ja que permetria un estalvi per a les arques municipals i es podria revertir el benefici en altres àrees municipals.

Compromís per Crevillent

Comparteix

Icona de pantalla completa