Són ja vàries les queixes que arriben fins al Grup Municipal de Compromís, des de la neteja de parcs i jardins, el trencament de mobiliari urbà, el mal estat dels contenidors o la queixa que avui ens ocupa que no és una altra que la de contemplar en moltes dels carrers de la localitat els desguassos o embornals, boques d’embornals completament obstruïts i en alguns d’ells ja hi ha algunes plantes que presenten un escenari de desistiment i d’irresponsabilitat política.
El Grup Municipal de Compromís ve fent-se ressò diàriament de les denúncies ciutadanes, però aquesta exigeix una actuació veraç no solament de paraules dels nostres irresponsables polítics locals, tant pel perill cert que suposa tenir els embornals emboçats de terra, plantes i tot tipus de desaprofitaments com a papers, cartó, plàstics, fins i tot ferralla, així com els mosquits que es produeixen amb l’aigua estancada, i que poden suposar un problema per a la salut.
Javier Riquelme torna a manifestar la seua preocupació pel mal estat dels embornals de la ciutat en els quals s’acumula terra, pedres, branques, plàstics i brutícia, i que al seu judici suposen un greu problema per a l’evacuació de l’aigua de les pluges així com de salubritat.
El Grup de Compromís ve denunciant aquesta situació al llarg de diverses legislatures, i a dia d’avui no es veu besllum algun que des de l’equip de Govern es vaja a solucionar.
Javier Riquelme manifesta que “qualsevol ciutadà que mire al sòl i es fixe en l’estat dels embornals de la ciutat s’adonarà de l’estat en el qual es troben i que no s’està fent gens per a la seua neteja i manteniment, patint els crevillentins i crevillentines les conseqüències de la seua inactivitat i falta de compromís amb la ciutadania”.
Finalment, Compromís vol recordar-li a l’equip de Govern que la neteja urbana deixa molt a desitjar i no s’està duent a terme cap mesura per a solucionar el problema.
Compromís per Crevillent
