Des del grup de Joves amb Compromís per Crevillent, veient les queixes rebudes sobre el Centre Jove “Juan Antonio Cebrián” i la Biblioteca “Enric Valor”, s’ha pres la iniciativa de crear una enquesta online perquè els usuaris que acudeixen a aquests centres pogueren manifestar la seua opinió pel que fa a la utilització dels edificis municipals.
Després de promocionar aquesta enquesta en diverses pàgines de Facebook i amb la col·laboració de diferents col·lectius juvenils del municipi, s’ha rebut una alta resposta per part dels joves de Crevillent.
En primer lloc, se li va preguntar als usuaris respecte a l’horari de tots dos centres, i la majoria van coincidir que en època d’exàmens resulta insuficient, ja que molts demanen que en el Centre Jove s’amplie l’horari i no es tanquen les instal·lacions a mig dia.
Pel que fa al Centre Jove, els usuaris també tenen queixa sobre la falta de connexió WI-FI, la falta d’endolls per a connectar els diferents aparells tecnològics que s’utilitzen per a l’estudi i la mala insonorització de les sales d’estudi.
En l’enquesta, també es van incloure preguntes respecte a la Biblioteca Municipal, i la majoria dels enquestats coincideixen que no existeix cap tipus de control cap als usuaris, ja que els xiquets que acudeixen no respecten les normes de silenci i bon comportament, i desconcentra a les persones que volen anar a estudiar. També s’han rebut queixes, respecte al material de consulta per a oposicions, ja que o no existeix o va deixar de ser vigent fa més de 5 anys. A més també manifesten al uníson que per favor es deixen d’excuses i incloguen ja a la biblioteca de Crevillent en la “Biblioteca en Xarxa”, per què així es multiplicaria el material de consulta i no suposaria una despesa de material.
Per tots aquests motius que han traslladat els usuaris d’aquestes instal·lacions municipals, el Col·lectiu de Joves amb Compromís vol demanar al Grup de Govern que, estudie la possibilitat de millorar aquestes instal·lacions que ajudaran als nostres joves a llaurar-se un futur, ja que tampoc seria una gran inversió, i invertir en els joves és invertir en el futur de Crevillent.
