Des de Compromís per Ròtova, creiem que no ens poden amagar de nou a la població la instal·lació d’una planta abans de poder prendre la decisió. No podem passar pel mateix una altra vegada. El poble de Ròtova mereix tenir informació i poder decidir. Per això, demanarem una consulta popular.
Tenim una altra visió i projecte de municipi, amb un respecte per l’opinió del veïns.
Ara entenem l’ “excursió exprés” que va organitzar el govern del PP per a l’Associació de Jubilats a la planta de tractament d’Algímia d’Alfara, este divendres passat; en eixe sentit, lamentem la utilització de les associacions locals i la ocultació d’informació.
A més, compartim el posicionament de l’assemblea de regidors de Compromís de la Safor-Valldgina: que el redisseny del Consorci s’ha de fer manera participada i comptar amb els nostres municipis.
Compromís Safor Valldigna
Ròtova
