La Regidora d’Educació de Borriol, María José Pallarés, a partir del mes d’abril farà realitat una de les propostes educatives més importants del municipi de Borriol durant tota l’època democràtica de la localitat: la creació de l’Escola d’Adults. Per primera vegada durant quatre dècades, es crea formalment aquesta institució educativa municipal, que pretén tindre continuïtat els propers cursos escolars amb la participació de la Conselleria d’Educació per al proper curs 2016-2017.
La gent interessada es pot apuntar al llarg de tot el mes de març, per tal d’elaborar un cens de preinscrits que serivarn per a la matrícula que es durà a terme al llarg del mes d’abril. L’oferta formativa que es posarà en funcionament al llarg d’aquest curs serà la següent: cursos de valencià elemental i mitjà per tal de preparar les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, anglés bàsic per a la gent que no ha tingut possibilitat d’estudiar en aquesta llengua estrangera al llarg de la seua vida, alfabetització per als col·lectius nouvinguts o gent que per circumstàncies de la vida no els haja permés anar a l’escola, preparació per al graduat en ESO i tallers variats. A través de la pàgina web de l’Ajuntament de Borriol, es pot descarregar la butlleta d’inscripció, ja que la preinscripció pot ser on line o presencial.
L’Ajuntament ha posat tres models de preinscripció per tal que puga aplegar a més gent: la primera serà omplint la butlleta que es facilitarà al registre d’entrada de la corporació municipal, la segona opció serà enviant la butlleta escanejada al correu fpa.borriol@gmail.com i la tercera serà omplint el formulari electrònic que es facilitarà des de l’Ajuntament. A partir del mes d’abril, es confeccionaran els grups i començaran les classes lectives durant el present curs escolar.
Compromís per Borriol

