Medi Ambient col·locarà 3 WC químics al paratge natural municipal a més de contenidors i papereres extra. A més durant aquesta setmana, també es renovarà la imatge dels contenidors de reciclatge.
La regidoria de Medi Ambient està centrant gran part del seu treball en la posada en valor del paratge natural municipal de la Cova Negra. Tradicionalment, els dies de Setmana Santa i Pasqua, és una de les zones més concorregudes del terme de Xàtiva i això genera un problema de deixalles i residus. Per minimitzar l’impacte dels visitants s’instal·laran 2 contenidors de 1000 litres i 15 papereres extra. A més, enguany, es col·locaran 3 WC químics, un d’ells per a persones amb diversitat funcional. “Nosaltres com a regidoria –ha dit Pilar Gimeno (Compromís)- tenim la responsabilitat de mantindre els serveis addicionals que col·loquem, papereres, contenidors i banys, preparats. Per això farem un manteniment diari però, evidentment, qui més responsabilitat té és l’usuari. Per tant, demanem a totes i tots que gaudisquen de manera cívica i s’emporten les deixalles cap a casa o les dipositen als llocs habilitats”.


