La Regidoria de Dona i Igualtat i el consell municipal de les Dones per la Igualtat convoquen tota la ciutadania a la concentració contra la violència de gènere.
La concentració tindrà lloc el proper divendres, 25 de març, a les 12 hores, i ha estat convocada en la porta de l’Ajuntament.
