Ahir a la vesprada es va celebrar el pregó de Setmana Santa a Vila-real

A la capella del Crist de l’Hospital

Ha tingut com a pregoner el monjo vila-realenc Rafael Barrué.

Posteriorment va actuar el Cor Ciutat de Vila-real.

Comparteix

Icona de pantalla completa