Ahir a la vesprada es va celebrar el pregó de Setmana Santa a Vila-real
A la capella del Crist de l’Hospital
Ha tingut com a pregoner el monjo vila-realenc Rafael Barrué.
Posteriorment va actuar el Cor Ciutat de Vila-real.
