L’Ajuntament homenatjarà els matrimonis que celebren enguany les noces d’or el pròxim 14 de maig a l’Auditori

L’Ajuntament de Vila-real celebrarà el pròxim 14 de maig el tradicional acte d’homenatge als matrimonis que enguany compleixen 50 anys casats. L’acte, que tindrà lloc a les 12.00 hores en l’Auditori Municipal Músic Rafael Beltran Moner, es realitzarà, com és habitual, en el marc de les festes patronals de Sant Pasqual i servirà per a retre homenatge a totes aquelles parelles residents a Vila-real que durant el 2016 celebren aquest aniversari.

Per aquest motiu, l’Ajuntament s’ha posat en contacte amb totes aquelles parelles que van contraure matrimoni fa 50 anys a Vila-real i també amb les diferents associacions i centres de majors de la ciutat, amb l’objectiu que traslladen als seus usuaris la invitació i, d’aquesta manera, puguen participar també en l’homenatge aquelles parelles que celebren els 50 anys junts però que no consten en els registres de Vila-real, per haver-se casat en un altre municipi.

L’alcalde de Vila-real, José Benlloch, anima a tots els matrimonis de Vila-real que celebren les seues noces d’or enguany a participar en un acte en el qual la ciutat els retrà un merescut i sentit homenatge. Per a participar, els interessats han de confirmar assistència cridant al telèfon 964 547 005. També podran lliurar un parell de fotos de les noces a l’Arxiu per a digitalitzar-les i confeccionar un recordatori de la celebració.

Comparteix

Icona de pantalla completa