El Consell de Xiquets i Xiquetes celebrarà aquesta vesprada una nova sessió, en la qual es donaran a conèixer les bases per al concurs que cerca un logotip que represente a l’ens i en el qual podran participar els xiquets de 5é i 6é de Primària i de 1er de l’ESO dels centres educatius de Vila-real.

“Busquem un logotip que els represente i amb el qual se senten identificats, per açò volem que facen ús de la seua imaginació i, bé siga a ordinador, o a mà, dissenyen un logo que puga al Consell”, indica el regidor de Participació Ciutadana, Xavier Ochando.

Cada participant podrà presentar un màxim de tres obres, encara que només s’optarà a un premi. A més, els treballs hauran d’estar inspirats en temes com la importància de la participació de la infància i la joventut en els temes municipals, el diàleg, la comunicació, la col·laboració, la solidaritat o els drets de la infància i es podran lliurar fins al dia 6 de maig al Centre Cívic Maria de Luna (C/ Martí L’humà, 20) i a l’Espai Jove (de 9.00 a 14.00 i de 17.00 a 21.00 hores), on seran exposats del 16 al 25 de maig.

El dia 16, a les 11.30 hores, es realitzarà la inauguració de la mostra i el lliurament dels premis. El guanyador rebrà un diploma, així com un set complet de dibuix i pintura i un llibre i també es lliuraran un set de dibuix i pintura als dos finalistes. A més, el logo premiat serà el que s’utilitze com a imatge del Consell de Xiquets i Xiquetes, en les comunicacions, publicacions, cartells i altres suports que es considere.

Comparteix

Icona de pantalla completa