Un total de 14 col·legis passejaran pel riu i visitaran el Molí de l’Ermita fins el proper dimecres 23 per a conèixer millor l’ús i aprofitament de l’aigua

Vila-real commemora el Dia Mundial de l’Aigua i ho fa amb l’organització, per part de la Regidoria d’Educació, de diverses visites al Termet per les quals passaran, fins a aquest dimecres, un total 450 xiquets de 4t de Primària de 14 centres educatius. La regidora d’Educació, Rosario Royo, destaca que “durant les jornades es dóna a conèixer als alumnes la importància de l’aigua en les nostres vides i per als ecosistemes i se’ls ensenya l’aprofitament que es fa d’aquest element en la nostra terra perquè siguen conscients del que tenen i de per què és un ben tan preuat”.

Els alumnes d’Angelina Abad, Botànic Calduch, Cervantes, Escultor Ortells, Carles Sarthou, José Soriano, Concepción Arenal, Pius XII, Pasqual Nàcher, La Nostra Senyora de la Consolació, Verge del Carme, Fundació Flors, Bisbe Pont i Panderola visiten ja el paratge natural del Termet de la Mare de Déu de Gràcia, on se’ls explica la importància de l’aigua a través d’un itinerari pel riu, en el qual no falta una visita al Molí de l’Ermita i la projecció d’un audiovisual sobre el riu Millars.
“A Vila-real apostem per l’educació ambiental, amb jornades temàtiques per als escolars, com les visites del Dia de l’Aigua, el Simposium de Fotografia i Naturalesa o les trobades d’educadors ambientals que hem celebrat en els últims anys”, recorda la regidora, que divendres passat va mantenir una reunió amb el director territorial d’Educació, Robert Roig, per a mostrar-li el projecte del Centre de Natura.

Comparteix

Icona de pantalla completa