La campanya Dedica’t un dia, t’ho mereixes programa quatre noves eixides a Marina d’Or amb balneari i dinar per 15 euros

La iniciativa, per la qual ja han passat més de 2.000 veïns, comença el pròxim 13 de març i comptarà també amb una sessió familiar dirigida a pares amb xiquets el 29 de maig per a oferir la possibilitat a tots de gaudir de l’activitat

La campanya Dedica’t un dia, t’ho mereixes, impulsada per les regidories d’Esports i Salut i Proximitat, obri una nova convocatòria, amb l’objectiu d’oferir als vila-realencs l’oportunitat de gaudir d’un dia en les instal·lacions de Marina d’Or. L’excursió inclou tres hores de balneari, una xarrada amb consells nutricionals i dinar per només 15 euros. De moment, hi ha previstes quatre eixides els dies 13 de març, 17 d’abril, 8 i 29 de maig, aquesta última familiar.

Les regidores d’Esports i Salut, Silvia Gómez, i Proximitat, Sabina Escrig, animen els veïns a inscriure’s en una iniciativa que ja va per la seua quarta edició i de la qual ja han pogut beneficiar-se més de 2.000 veïns. “Volem oferir la possibilitat als vila-realencs de prendre cura de la seua salut, al mateix temps que passen un dia saludable, lúdic i amb uns consells nutricionals en Marina d’Or”, indica Gómez, qui destaca la cita del 29 de maig, dirigida a famílies amb xiquets, perquè “els més menuts també puguen participar d’aquesta activitat, amb un enfocament diferent”. En aquesta eixida especial, el preu per als menors serà de 8 euros.

“És important que la gent puga dedicar-se un dia a ella mateixa, a cuidar-se i posar atenció al seu benestar i a la seua salut”, detalla Escrig, “i açò és el que pretén la campanya, una iniciativa que, a un preu molt assequible, ens permet oferir a tots els veïns la possibilitat de gaudir d’una excursió lúdica i saludable”. En aquesta línia, tant Escrig com Gómez destaquen que les enquestes de satisfacció posteriors a l’eixida “ratifiquen” els bons resultats de la campanya, motiu pel qual “seguirem realitzant noves convocatòries, perquè tots els vila-realencs puguen participar”.

Les persones interessades a participar en les eixides han de presentar la instància que trobaran en la web municipal o en l’oficina d’Atenció i Tràmits, situada a la planta baixa de l’ajuntament. En cada instància es podran inscriure dues persones i els únics requisits són estar empadronat a Vila-real i participar una sola vegada.

Comparteix

Icona de pantalla completa