“L’Ajuntament de Vila-real, igual que hem fet sempre, tracta de manera adequada les restes de poda a través d’empreses autoritzades i, com fem sempre que podem, amb empreses locals.
El terreny al qual es refereix el grup municipal del PP amb unes ànsies bastant qüestionables per crear alarma social on no n’hi ha, s’ha utilitzat de solar d’acopio de les restes que, una vegada triturades pel personal autorizat, es deriven a les instal·lacions corresponents per al seu tractament adequat”, assenyala.
“Abans de crear alarmes inexistents i innecessàries, li recomane al Partit Popular i al seu portaveu, Héctor Folgado, que s’informe”, conclou.
