Amb el patrocini de la Regidoria de Turisme, encapçalada per Emilio M. Obiol, que ha congregat a la ciutat vora 1.000 bombos i tambors procedents en la seua majoria de la província de Castelló.
La tamborrada ha començat a les 18.00 horas, amb la desfilada de les vora 20 agrupacions participants des de la plaça de Sant Pasqual fins a la plaça Major, on s’ha realitzat el toc de tambors per part de cada confraria i el toc provincial que han fet sonar tots els participants alhora.
