L’AJUNTAMENT DE VALÈNCIA REALITZA AMB ÈXIT EL SIMULACRE D’EVACUACIÓ A L’EDIFICI DE TABACALERA
La desocupació total de les instal·lacions municipals s’ha produït en 17 minuts i tres segons, amb la qual cosa s’han complit els temps d’evacuació previstos. “L’èxit d’este simulacre redunda en unes garanties majors pel que fa a la seguretat de tot el personal de l’Ajuntament de València i de totes les persones que visiten les seues instal·lacions”, ha afirmat el regidor de Govern Interior, Sergi Campillo.
Durant l’evacuació, totes les treballadores i els treballadors municipals, així com totes les persones que hi havia de visita, han hagut d’abandonar les instal·lacions. Segons els responsables del simulacre, la desocupació del recinte ha sigut un èxit, han funcionat correctament tots els protocols establits (com ara l’obertura de portes o el bloqueig d’ascensors) i tot s’ha fet en el temps previst.
En l’evacuació han intervingut la Policia Local, delegats de prevenció del personal municipal, tècnics i membres del directori d’emergència de l’edifici de Tabacalera, on poden congregar-se més de 2.800 persones entre el personal municipal i les persones que visiten el recinte per a fer gestions.
