L’AJUNTAMENT DE VALÈNCIA REPARA DE FORMA IMMEDIATA ELS DESPERFECTES OCASIONATS PER UN ACTE VANDÀLIC AL CENTRE SOCIAL DEL BARRI DE L’AMISTAT
El regidor de Servicis Centrals, Sergi Campillo, ha informat de l’actuació que este matí han fet operaris municipals per a reparar els desperfectes ocasionats al Centre Municipal d’Activitats per a Persones Majors del barri de l’Amistat per un acte vandàlic que es va produir ahir.
“L’Ajuntament ha ordenat la reparació de les rajoles arrancades tan prompte com ha tingut constància dels fets. A més, en substituirem 16 més que no es troben en bones condicions”, ha declarat Campillo, que ha afegit que “els responsables de l’acte vandàlic han de saber que la seua actuació comporta un cost econòmic que hem de pagar entre totes i tots”.
Campillo també ha indicat que precisament durant el dia d’ahir s’havia reunit la presidenta de l’Associació de Veïns de l’Amistat amb representants dels Servicis Centrals Tècnics de l’Ajuntament, als quals van traslladar que este dimarts va sol·licitar per registre d’entrada de l’Ajuntament una sèrie de reparacions i millores al centre social. “Abans de disposar d’eixes peticions que ha fet arribar la representant veïnal a l’Ajuntament hem volgut avançar-nos per a garantir la reparació dels danys causats ahir i garantir la seguretat de totes les veïnes i els veïns de la zona, així com de les persones que fan ús del centre”, ha explicat Campillo, que ha afirmat que “rebran amb atenció les peticions veïnals” tan prompte com arriben a la Regidoria.
