L’ALCALDE DONA SUPORT A LA CELEBRACIÓ DELS V JOCS TARONJA – ADI GAMES, QUE S’ALLARGARAN FINS A DIUMENGE QUE VE
L’alcalde de València, Joan Ribó, assistix esta vesprada a la inauguració de la cinquena edició dels Jocs Taronnja – ADI Games, que organitza el Club Esportiu LGTB+ Samarucs València. L’acte començarà a les 19.00 hores, i comptarà amb la presència del president de Samarucs – Club Esportiu LGTB+ de València, Xavier Martín, i de l’esportista Pau Ribes, així com la regidora d’Esports, Maite Girau, el regidor de Govern Interior, Sergi Campillo, i la regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Isabel Lozano.
L’acte d’obertura dels jocs, en què també prendran part els esportistes participants en la convocatòria, tindrà lloc al Complex Cultural i Esportiu de la Petxina, situat al passeig de la Petxina, 42.
Tal com subratlla l’alcalde, Joan Ribó, “València s’ha de felicitar per albergar una competició on es conjuguen els valors de l’esport (l’esforç personal, la superació diària i el treball en equip) amb els valors de la diversitat”.
Samarucs Jocs Taronja és un torneig esportiu internacional “de visibilització i reivindicació LGTB+, de lluita contra l’homofòbia en l’esport, en pro de la normalització de la diversitat d’opció i d’identitat sexual i de rebuig de qualsevol discriminació”, tal com assenyalen els seus organitzadors. El torneig es caracteritza per l’esportivitat, la pluralitat i el respecte entre les persones amb independència de la seua orientació, identitat i opció sexual. Es desenvoluparan els pròxims dies 4 al 6 d’este mes de març.
L’alcalde donarà la benvinguda a València als participants en els Jocs i destacarà la voluntat de fer de València “una ciutat plenament respectuosa amb la pluralitat, tal com fa Samarucs amb la diversitat sexual”.
