L’alcalde i la delegada de Medi ambient s’han reunit amb els directors de Lafarge

-La finalitat és posar al dia l’estat de les tramitacions i establir línies de treball que porten a un consens que respecte el marc legal

L’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, i la regidora delegada de Presidència i Medi ambient, Teresa García, han tingut una reunió en l’Ajuntament de Sagunt amb el director d’indústria Lafarge de Madrid, Raúl Pérez, i amb el director de la planta de Lafarge a Sagunt, Miguel Ángel Urbano.

La finalitat d’aquesta reunió ha sigut, segons explica Teresa García, “posar al dia l’estat de les tramitacions que té l’empresa i iniciar converses relacionades amb els objectius de mantenir la viabilitat de la planta, atendre les reclamacions veïnals i la necessitat de la protecció ambiental de la muntanya de Romeu. També hem establit les línies de treball de cara a trobar el consens, que des de l’ajuntament entenem, respectant el marc legal vigent, s’ha de fer efectiu i factible en un futur”.

Comparteix

Icona de pantalla completa