Cultura programa l’obra de teatre “Matant el temps” de la Companyia “La Dependent”

La obra podrà veure’s el pròxim, divendres, 11 de març, a partir de les 20.30 hores en la Casa Municipal de Cultura

La delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt programa l’obra “Matant el temps” de la Companyia “La Dependent”, que podrà veure’s divendres que ve, 11 de març, a partir de les 20.30 hores, en la Casa Municipal de Cultura.

La comèdia destinada per a tots els públics, tracta sobre un home de 65 que acaba de perdre a la seua mare. Per a ell, és el moment de fer balanç, però mirar cap arrere és assumir que el viatge de la vida s’ha fet curt. Si no és que, com declamava Eliot, un altre poeta, el temps futur està contingut en el temps passat. I clar, quan s’acosta el darrer tram és un consol comptar amb una bona motxilla de vivències. Aquesta representació empren una travessia cap a la nostàlgia i cap a l’esperança, però també és una reivindicació de la comèdia i les ganes de compartir amb els amics la festa de la vida.

Comparteix

Icona de pantalla completa