L’ALCALDE ES MOSTRA SATISFET DEL RESULTAT DEL MONUMENT “EL MÓN EN FALLES” DE LA PLAÇA DE L’AJUNTAMENT.
“A més, estic segur que cremarà molt bé”. “És un monument esplèndid que simbolitza molt bé el treball dels artistes fallers i la tendència a utilitzar la tècnica de la vareta que hi ha en estos moments”, ha afirmat l’alcalde Joan Ribó quan li han demanat la seua opinió sobre el monument “El món en Falles”, creat per l’artista Manuel García per a la falla municipal d’enguany 2016.
“Crec que és un monument molt poderós en què hi ha molt de talent”, ha afegit abans d’assenyalar: “I, a més, estic segur que cremarà molt bé. Ja ho veureu”. Ribó ha confessat estar “molt content” d’una falla municipal, la de tots els valencians, “en què està representat com a símbol el cor de la gent, i especialment dels fallers, un indicador molt clar d’una voluntat de permanència i de treball conjunt”.
