Una delegació municipal de l’Ajuntament d’Aranjuez visita Sagunt amb motiu del protocol d’amistat entre els dos municipis i la celebració de les falles i la Setmana Santa. L’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, i diversos regidors de l’Equip de Govern han rebut als representants d’aquesta localitat madrilenya.
L’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha destacat: “No és la primera vegada que ens visiten des d’Aranjuez i ara amb més motiu pel protocol d’amistat entre les dues ciutats, que va sorgir d’una iniciativa ciutadana de persones que van crear llaços d’amistat gràcies al mestre Rodrigo. Amb el protocol hem donat a aquesta relació un caràcter més institucional perquè l’acolliment per part del Consistori d’Aranjuez sempre ha sigut magnífic i açò ha de tenir una correspondència. Aquesta és la casa de tots els veïns d’Aranjuez per a quan ens visiten i perquè puguem intercanviar totes les coses positives que tenim. A més, vénen amb motiu de dues festes importantíssimes, d’una banda, la Setmana Santa, que és una de les més antigues d’Espanya i té una dimensió religiosa i cultural importantíssima. D’altra banda, Sagunt és una ciutat on hi ha moltíssima celebració fallera, tenim trenta falles i hi ha milers de ciutadans que participen en elles, dels quals ens sentim molt orgullosos. En definitiva, les dues ciutats estem unides per Joaquín Rodrigo, som dos municipis històrics i aprofitem eixe vincle”.
