La Regidora de Comerç, Vanessa Moltó, se suma a la reivindicació en positiu per millorar el Centre d’Alcoi.

Moltó comenta: «Ens sumem a les reivindicacions en positiu per a millorar el centre de la ciutat.

Totes aquelles accions encaminades a millorar la nostra ciutat són benvingudes.

El Centre està viu i té molt a dir a aquesta ciutat però, evidentment, no ens conformem i seguirem treballant tots junts dia a dia per a millorar-lo».

Comparteix

Icona de pantalla completa