Un any més, fidel al seu compromís amb l’atenció i preservació de l’entorn natural subaquàtic, una delegació de bussejadors del Club de Busseig Trotafons de Puçol ha participat en la Jornada de neteja de fons marins celebrada en la cala Ministre de Xàbia.
Vencent els 14 graus de temperatura de l’aigua i un fort ponent que va ser amainant al llarg que avançava el matí, la delegació del Trotafons formada per Ximo, Rafa, Nando, Ángel, Marco i Avo va poder disfrutar una vegada més d’una jornada de voluntariat i conscienciació celebrada en un ambient de camaraderia.
Una vegada més, els nostres bussejadors s’han quedat a les portes de ser el grup que més fem ha tret, segur que ho intentaran novament l’any que ve.
