A poc a poc, els treballs d’adequació i remodelació del casc històric han finalitzat. Així, fa només uns dies, l’alcaldessa del municipi, Conxa Garcia, acompanyada per l’equip de govern i bona part del veïnat d’esta zona, van realitzar una visita als carrers on han estat les principals actuacions. Uns carrers que han vist renovada la seua imatge amb l’eliminació de barreres arquitectòniques, l’adequació del clavegueram, instal·lació de testos, renovació de la xarxa d’aigua potable i pluvials, i també, la xarxa d’enllumenat públic. Seguidament, es va servir un vi d’honor a una de les cases del veïnat.

