La Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Picassent ha realitzat una xarrada-col·loqui al Centre de Convivència sobre la campanya del 8 de març “X elles, pels nostres drets”, on han participat al voltant de 30 dones. Les activitats completen la programació d’una campanya municipal on els drets de la dona són la principal reivindicació. Seguidament, i seguint amb el calendari d’activitats, el grup va traslladar-se fins a València per participar a la manifestació del 8M.

Comparteix

Icona de pantalla completa