Finalitza un nou taller en què participat un total de 12 alumnes durant un programa que ha durat 6 mesos

El Taller d’ocupació ” LOM” ha finalitzat un nou curs dins de la seua vessant formativa. El curs ha sigut en l’especialitat de fontanería i de climatització domèstica. Les 12 persones han rebut una formació teórico-pràctica amb un total de 930 hores d’ensenyament.
L’alumnat ha treballat durant 6 mesos en l’Ajuntament, rebent matèries com ara la prevenció de riscos laborals, alfabetització informàtica, igualtat d’oportunitats i sensibilització mediambiental.

També, les persones assistents al curs han rebut preparació per a la busca d’ocupació tanta per compte propi o per compte aliè.

En tot moment, han tingut el seguiment del professorat especialitzat, el qual ha informat puntualment a la regidora d’Ocupació, Lola Albert, així com a l’alcaldessa de Picassent, Conxa García, Precisament, les dos estigueren recentment amb l’alumnat per felicitar-los pel seu bon treball i aprenentatge. “Considerem i valorem la preparació d’estes persones i esperem i desitgem que puguen desenvolupar les seues potencialitats en l’àmbit laboral”, van manifestar les dos edils.

Comparteix

Icona de pantalla completa