LA REGIDORIA D’IGUALTAT CELEBRA EL 8 DE MARÇ AMB LA CAMPANYA «X ELLES, PELS NOSTRES DRETS»

Diverses xarrades, cinema, una exposició i la presentació del llibre «El temps és mentida», són algunes de les activitats que completen la programació d’una campanya municipal on els drets de la dona són la principal reivindicació

Com cada 8 de març, la Regidoria d’Igualtat commemora el Dia internacional de les Dones, amb una campanya de sensibilització i una programació al voltant d’esta data. En esta ocasió, es centra en el 85é aniversari del dret al vot de les dones aprovat a Espanya, l’any 1931.

Enguany, la programació inclou xarrades, com la que tindrà lloc esta vesprada, a les 16 hores, al Centre de Convivència, sobre la campanya d’enguany, i l’eixida per participar en la manifestació del 8M a València.

Així també, este dijous 10 de març, a la Casa de Cultura, tindrà lloc la xarrada «San José de Chiquitos (Bolívia)», una experiència municipal cap a la igualtat, i que serà impartida per Carmen Fátima Montenegro, Geovanna Terceros i Flavia Marco Navarro. Una xarrada que s’emmarca dins de la Campanya «Ser dona al Sud», organitzada pel Fons Valencià per la Solidaritat. I per la nit, al restaurant del Poliesportiu municipal, tindrà lloc el tradicional Sopar de la dona, una vetlada que reunirà més de 300 dones de Picassent.

La programació de la campanya també contempla un cicle de cinema, amb la projecció de diverses pel·lícules en la gran pantalla de la Casa de Cultura, la presentació del llibre «El temps és mentida», de Joanjo Garcia, guanyador del Premi Ciutat d’Alzira 2015, i l’exposició «Sin género de dudas», del grup de fotografia «A vision of», a més de la taula redona prèvia «Dones al món polític, esportiu i cultural».

Comparteix

Icona de pantalla completa