“Els operaris de la Brigada Municipal estan treballant estos dies en l’adaptació i millora de les voreres front l’església de Sant Cristòfor Màrtir.
D’esta manera, este emplaçament tant freqüentat, quedarà adaptat també per a l’accés al temple, amb la consecuent eliminació de les barreres arquitectòniques actuales”.

