L’acte comptà amb la participació de la Unió Musical de Benissoda i s’hi estrenà el pasdoble “Femme Força”
El passat 12 de març tingué lloc a Pedreguer el Concert de Primavera que cada any ofereix la Banda de l’Escola de Música, sota la direcció de Merche Femenia. En aquesta ocasió, el concert comptà amb la participació de la Unió Musical de Benissoda, i es desenvolupà en el marc del conjunt d’actes organitzats des de la Comissió d’Igualtat de l’Ajuntament de Pedreguer i diversos col·lectius, entitats i associacions del municipi per tal de celebrar el “Mes de la Igualtat”.
El concert, doncs, serví no només per a reivindicar la igualtat de gènere i la fi de les violències masclistes en totes les seues manifestacions, sinó també perquè els veïns i veïnes de Pedreguer pogueren gaudir del resultat del meritori treball formatiu que realitzen la Banda i l’alumnat de l’Escola de Música al llarg de l’any, en aquesta ocasió amb l’acompanyament de la Unió Musical de Benissoda.
